niedziela, 18 czerwca 2017

Anielska obecność i magia

Pewnego wieczoru trafiłem aż do domu w środku pobliskim mieście, dokąd miałem wypełnić odczyty dla trzech przyjaciółek. Wszystkie sesje przebiegały nadzwyczaj porządnie, tymczasem wyczułem, że jedna z dziewczyn wysoko w wyższym stopniu pragnie doświadczać swoich zmarłych aniżeli pozostałe. Moje anioły powiedziały mi, iż Kate – naprawdę się nazywała – każdego dnia rozmawia ze swoimi aniołami. Poprosiła, iżby jej się ukazały, jakkolwiek nic takiego się negacja logiczna wydarzyło. Bezskutecznie próbowała oraz nawiązać infrastruktura ze swoją zmarłą matką. Traciła w tej chwili wszelką nadzieję tudzież zaczęła stawiać pod znakiem zapytania w życie nieba. – Cieszy nas uniesienie Kate, atoli blokuje ją jej własna zniecierpliwienie – przekazały mi anioły. Ujrzałem w takim przypadku, gdy Kate klęczy i modli się, powtarzając cały czas: „Mamo, racz cię, ukaż mi się wreszcie. Chcę się zasugerować, iż wsio jest spośród tobą w środku porządku”. Powiedziałem o tym Kate, dostarczając jej tym samym dowodu na życie aniołów (jeśli nie one, nie wiedziałbym tego). Bardzo ją to poruszyło. Zrozumiała, iż niepokój był jej główną przeszkodą – właśnie niesłychanie się bała, że uprzednio w życiu nie zobaczy swoich bliskich, że w zasadzie nie mogła nawiązać z nimi kontaktu.Błaganie o pomagier zaś stygmat z nieba negacja logiczna ma najmniejszego sensu – musisz wyglądać pomocy zaś wyglądać znaków. Gdy zachowujesz otwartość, zwiększasz swoje szanse na przyciągnięcie dobra. Silna żal nie jest oznaką otwartości, nic z większym natężeniem błędnego lęku, dlatego że towarzyszy jej niedostatek wiary w środku owo, iż twoje pragnienia zostaną spełnione.Jak wspomniałem już, aniołom trudno jest się prześwidrować przy użyciu przerażenie, który sprawia, iż zamykamy swój umysł plus negacja logiczna potrafimy odszpuntować się na pomoc. Nauczyłem Kate specjalnej techniki wizualizacyjnej, służącej podnoszeniu własnych wibracji. Anioły przebywają do wnętrza wyższych wibracjach niż my, stąd najprostszym sposobem na wiązanie się spośród nimi jest podniesienie własnej energii zbyt pomocą wizualizacji. Pamiętajmy o tym, iż my zarówno jesteśmy istotami światła. Gdy wyobrażamy sobie, że całe nasze trup jest wypełnione światłem, dostrajamy się do światłości w niebie, wskutek czemu możemy nawiązać bardziej osobisty baza spośród aniołami. Zachęciłem Kate, by wypowiedziała następujące słowa: „Jestem światłem, ty jesteś światłem, my jesteśmy światłem” – kierując je aż do swoich bliskich tudzież aniołów. Afirmacja ta przypomina, iż wszyscy jesteśmy ze sobą połączeni. Po wysłuchaniu moich wskazówek, Kate zamknęła oczy a po razu jednego najlepszy ujrzała swoje anioły. W swoim umyśle ujrzała również duszę swojej matki. Okazało się, iż wystarczyło, by zajrzała aż do swojego wnętrza, żeby mogła widzieć to, czego wypatrywała na zewnątrz. – Teraz rozumiem – zwróciła się aż do mnie z twarzą zalaną łzami. – Podchodziłam aż do tego w środku nienależny sposób. Dzięki Kate uświadomiłem sobie, że mogę z łatwością wspomóc innym ludziom do wnętrza nawiązywaniu kontaktu spośród aniołami.

Ilekroć myślę o aniołach przebaczenia, w moim umyśle pojawiają się przeróżne barwy. Widzę uzdrawiające promienie zieleni, ciemną czerwony lojalności, zabarwienie brukowy symbolizujący akcja zaś rozradowanie, lazurowy zajęty z leczeniem a komunikacją… Anioły przebaczenia wspierają nas we wszystkich tych kwestiach również do wnętrza wielu innych obszarach życia. Są to niewymownie uzdrawiające istoty, które intensywnie chcą nam przynosić korzyść wewnątrz osiąganiu przebaczenia.Jakiś okres temu w trakcie prywatnej sesji z pewną uroczą trzydziestokilkulatką ukazał mi się cudowny serafin odziany do wnętrza piękną złotą szatę. Miał błękitne oczy, wysokie kości policzkowe, kwadratową szczękę a złociste loki na głowie. Istota ta wyglądała tak więc jako normalny anioł. Moja klientka nosiła w swoim wnętrzu multum frustracji plus bezwzględnych myśli dotyczących siebie, innych ludzi, i poniekąd Boga. Czuła się bezsilna tudzież zagubiona. Wszystkie zależności wewnątrz jej życiu się rozpadły. Miała problemy wewnątrz kontaktach spośród rodzicami, jej dotychczasowi partnerzy ją zdradzali, natomiast jednostka, którą darzyła zaufaniem, pożyczyła odkąd niej finanse oraz nigdy ich negacja logiczna oddała. Była niezadowolona ze swojej kariery zawodowej dodatkowo miała impresja, że jej materia jest więzieniem, zaś negacja logiczna domem jej duszy. Była u kresu wytrzymałości także uważała randka ze mną za ostatnią deskę ratunku. Podczas sesji pomogłem jej zgodzić się wszystkie minione wydarzenia. Wspólnie obserwowaliśmy jej gniew, frustrację także wiele innych emocji, które poprzednio pozostawały wewnątrz ukryciu. Miałem węch, że moja klientka w środku chwilę wybuchnie.W pewnym momencie dobry duch odziany wewnątrz złotą szatę zbliżył się aż do niej oraz objął ją swoimi skrzydłami. Kobieta zaczęła zawodzić również wyznała: – Czuję wokół siebie ciepło. Powiedziałem jej: – Widzę pięknego anioła, który obejmuje cię swoimi skrzydłami. Jest tutaj, by pomóc w środku uzdrowieniu twojej osoby dodatkowo poprowadzić cię w kierunku szczęścia. Z jakiegoś powodu byłem pewny, że taki racja jest postanowienie ujrzanej przeze mnie istoty. Anioły notorycznie obdarowują nas tego rodzaju instynktowną wiedzą. Po prostu zasiewają swoją świeża wiadomość w środku naszym umyśle. Niezależnie odkąd tego, czy uważamy się w ciągu nośnik, czy negacja logiczna, iskra ich obecności rozpala wewnątrz nas wewnętrzną świadomość. Moja klientka zanosiła się płaczem, uwalniając się odkąd bólu, który nosiła w środku sobie od chwili wielu tygodni, miesięcy, natomiast nawet lat. Widziałem, iż czuje prawdziwą ulgę. Siedziałem zupełnie z nią w moim gabinecie także trzymałem ją w środku rękę, kiedy uwalniała się odkąd całego swojego gniewu tudzież frustracji. Anioł obejmował ją swoimi skrzydłami, oraz na stoliku przedtem nami ówczesny rozłożone anielskie karty. Powiedziałem jej, iż jest w bezpiecznym miejscu.Kiedy wreszcie płeć piękna odetchnęła spośród ulgą, zapytałem ją: – Jaki będzie twój leżący najbliżej faza? Jak brzmi twoja instynktowna zalecenie? Do końca życia nie zapomnę tego, co wydarzyło się później. Kobieta zrobiła istotny wdech zaś powiedziała: – Jestem gotowa przebaczyć! Anioł zarówno zaczął płakać. Wyjawił mi, iż jest aniołem przebaczenia oraz iż przez zupełny pora towarzyszył tej kobiecie także wierzył, że pewnego dnia uda jej się wybaczyć. Ze wzruszeniem patrzyłem, niczym ta trzon zbudowana spośród czystego światła zalewa się łzami radości. Anioły przebaczenia nie mogą na nas naciskać ani powiadać nam, co powinniśmy zrobić. Mogą lecz udzielać nam wsparcia z nadzieją i wiarą, iż do wnętrza końcu osiągniemy krajowy perfekcyjny potencjał. Świętą misją anioła, który ukazał mi się podczas opisanej w górę sesji, było poprowadzenie mojej klientki w odniesieniu do wolności oferowanej wskroś przebaczenie. Wy podobnie jak możecie przywołać anioły przebaczenia aż do swojego życia.

Kiedy nadchodzi wiosna, dwadzieścia cztery godziny również noc trwają tyle samo, natomiast na niebie po prosto panują Słońce zaś Księżyc. Równowaga w środku przyrodzie jest zachowana. Wszystko budzi się aż do życia, rozkwita plus mnoży się. Dzień zrównuje się spośród w nocy natomiast rozpoczyna się astronomiczna wiosna. Początek wiosny to jeden z najbardziej magicznych dni w roku. Przyroda odnawia się, a nam przybywa sił także chęci do życia. Dlatego odkąd wieków do wnętrza dni wśród 21 oraz 25 marca obchodzono najważniejsze święta religijne i duchowe, takie jak Wielkanoc azaliż sabat Ostara. Święto wiosny symbolizuje budzenie się aż do życia ze snu zimowego, przeto wielu ludzi czuje się, prawie że się odrodzili po długim okresie zimy. Od momentu, kiedy Słońce wejdzie aż do znaku Barana inaczej 21 marca, dni stają się dłuższe niż noce, z każdym dniem przybywa ciepła również światła. Uczcij magicznie ten pierwszy doba astronomicznego roku, witając każdy z czterech żywiołów. Wykonaj afirmacje do czterech żywiołów, ażeby poprawić osobisty życie plus obwarować sobie również bliskim życzliwość sił przyrody. Te rytuały możesz dopiąć celu osobiście w środku domu to znaczy w środku pobliskim parku, lesie ewentualnie na łące. Możesz ponadto pytać kogoś, żebyście zrobili owo razem. Wtedy zakres magii działa o krocie silniej.ZiemiaPo zimie pełnia odradza się, stały ląd ogrzewa się od czasu słońca, na drzewach pojawiają się listowie, tudzież rośliny zaczynają rosnąć i wypuszczać zupa pędy. W zwierzchni dzienna pora wiosny wybierz się do kwiaciarni dodatkowo kup kwiat albo roślinę, który przyciągnie twoją uwagę (kolorem, zapachem, kształtem). Przynieś go do domu. Rośliny związane są spośród żywiołem ziemi, który odpowiada twoim zasobom, zadowoleniu z życia a zamożności. Zapal kadzidło o zapachu jaśminu czyli fiołka również pomyśl, co wyraźnie chciałbyś otóż osiągnąć czy osiągnąć. Potem odstaw kwiat oznacza to doniczkę na parapet, na kto pada gwiazda w ciągu dnia. Niech rośnie oraz rozkwita, tak bardzo gdy twoje życiowe cele!WodaNa wiosnę lód na rzekach oraz jeziorach zaczyna rozpływać się, oraz tlenek wodoru w końcu być może płynąć swobodnie. Żywioł wody w środku magii zajęty jest z uczuciami i emocjami. Oczyść swoje uczucia również nastaw się na same pozytywne wydarzenia tej wiosny. Napełnij wannę ciepłą wodą dodatkowo dodaj do niej olejek sosnowy, kto symbolizuje reperacja sił. Zrób sobie kąpiel natomiast powtarzaj wewnątrz trakcie: „To co było uśpione za pośrednictwem zimę, niech obecnie odżyje wewnątrz moim sercu zaś duszy”. Nastaw się na zawieranie nowych znajomości, natomiast chyba że jesteś osamotniony, wyobraź sobie idealną na rzecz ciebie na wiosnę osobę. Twoje żądanie może się wynagrodzić nim nadejdzie lato.OgieńTradycyjnie na powitanie wiosny pali się ogniska, tak aby oczyścić energię ze smutków odchodzącej zimy. Przygotuj wpierw kukiełkę spośród żółtych szmatek to znaczy spośród żółtej włóczki. Kolor ów symbolizuje Słońce także odradzającą się energię przyrody. Wrzuć kukiełkę do ognia także powiedz: „To co nowe, niech przybywa. To, co stare, niech odejdzie.” Jeśli negacja logiczna możesz podpalić ogniska, weź cztery żółte czy też złote świeczki oraz zapal je wieczorową porą w środku doba równonocy. Połóż kukiełkę pośrodku świec również poczekaj, aż się dopalą. Potem spal kukiełkę w środku bezpiecznym miejscu. To, co zostawisz w ciągu sobą zaś o czym negacja logiczna będziesz dalej myśleć, negacja logiczna będzie ci przysparzać więcej smutku.PowietrzeZapach wiosny owo smród świeżych kwiatów oraz nowych dźwięków, które docierają aż do naszego domu na mocy otwarte okno. Oczyść energię wokół siebie w ciągu pomocą dzwonków. Możesz kupić je w sklepie ezoterycznym (najlepsze są dzwonki tybetańskie) czy też po prostu zabawić się dzwonka ze stroju świętego Mikołaja, chyba że masz taki w domu. Ważne, żeby był owo fizyczny dzwonek. Wyjdź na hacjenda również zacznij wisieć na telefonie dzwonkiem obracając się naokoło siebie. Odstraszysz w ten rodzaj złą, zastałą po zimie energię tudzież przyciągniesz owo, co dobre a nowe. Potem weź kartkę papieru dodatkowo napisz wewnątrz trzech, czterech zdaniach, na sposób chcesz wypatrywać dodatkowo co chcesz osiągnąć do lata tego roku. Kartkę włóż do koperty umieść na balkonie czyli na parapecie okna, które raz za razem otwierasz. W ten droga wiatr będzie potęgował twoje życzenia, które ze względu temu szybciej się spełnią.Życzenia tudzież rytuały, jakie odprawisz wewnątrz doba równonocy, będą miały wielką moc. Dlatego uważnie wypisz na kartce wszystkie życzenia dodatkowo prośby do losu. Wybierz z nich te, które są no niezbędne, by żyło ci się lepiej. W ów sposób skupisz się na tym, co najważniejsze. Na zamknięcie dnia podziękuj żywiołom gotując kolację dla rodziny ewentualnie przyjaciół.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Propozycja nawrócenia

Słownik tłumaczy, iż nawrócenie polega na uznaniu zła, które się popełniło plus podjęciu decyzji o tym, ażeby tego negacja logiczna powtarz...